خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/21 - 13:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فاضلی مطرح کرد:

ضرورت توجه به معیشت و اشتغال برای ماندگاری مردم در مرزهای سیستان و بلوچستان

نماینده مردم سراوان در مجلس، از تامین آب، معیشت و اشتغال به‌عنوان مهمترین مصائب کنونی مردم استان سیستان و بلوچستان یاد کرد که ماندگاری مردم در مرزها به توجه به این عوامل گره خورده است.

ملک فاضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به مشکل تامین آب در حوزه انتخابیه خود، گفت: این حوزه انتخابیه با حدود 520 هزار نفر جمعیت و با 400 کیلومتر مرز مشترک با پاکستان شاید محرومترین منطقه باشد به این دلیل که هم فاصله زیادی تا پایتخت دارد و هم فاقد جاده ارتباطی و آب مناسب است.

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهمی که باید برای مردم استان سیستان و بلوچستان مدنظرقرار گیرد، تامین معیشت است چراکه مردم این استان با مشکلات جدی در این زمینه مواجه هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: هم‌اکنون ایجاد اشتغال و تامین معیشت مردم در استان سیستان و بلوچستان از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که ماندگاری مردم در مرزها در گروی تحقق این موارد است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بی‌تردید امنیت مرزها نیز با ماندگاری مردم در آنها امکانپذیر می‌شود بنابراین نباید مردم استان سیستان و بلوچستان نگران نان شب خود باشند و ناچار باشند برای اشتغال و تامین معیشت به نقاط دیگر کشور مهاجرت کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377037
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار